17.09.2015

Witam i przedstawiam się

Hej, postanowiłam założyć bloga o książkach, których jest już dość dużo. Ja jednak pragnęłam założyć go już dawno, lecz zawsze brakowało mi odwagi, myślałam, że nikt nie będzie tego czytał, teraz jednak postanowiłam zobaczyć co z tego może wyjść. I nawet gdyby czytała to tylko jedna osoba i podobało jej się, to nie zamierzam jej opuścić i nie usunę bloga.  Obiecałam sobie to i dotrzymam obietnicy ze wszystkich swoich sił. Teraz tak w skrócie wiecie po co założyłam tego bloga. Lecz nie sugerujmy się tytułem, jeśli spodoba mi się jakiś film czy serial też chętnie o nim opowiem na swoim blogu, od czasu do czasu pewnie też pojawią się jakieś posty o tym co lubię i na przykład jeden post będzie opinią o książce, drugi będzie o liście moich fikcyjnych mężów zwanych też angielskim slangiem crush, a w trzecim będzie jeszcze jakiś TAG, więc mam nadzieję, że nudno nie będzie :)

To teraz wypadałoby napisać coś o mnie. No więc, mam na imię Wiktoria, pochodzę z Krakowa. Interesuje się fotografią i dziennikarstwem. Uwielbiam czytać i oglądać filmy, zwłaszcza te Marvela. Książki czytam od czterech lat. Moim największym idolem jest Robert Downey Jr., którego pragnę spotkać. Mam młodszego brata, psa i kota. Czasami pewnie jak każda książkoholiczka lub książkoholik chciałabym się przenieść do książki, którą aktualnie czytam. Można też powiedzieć, że jestem osobą, która nie do końca wie kim jest i dopiero to odkrywam. Na razie tyle Wam powinno wystarczyć, jeśli chcecie coś jeszcze się o mnie dowiedzieć to pytajcie w komentarzu lub na asku :3

2 komentarze:

  1. Jak się cieszę!
    Kolejny książkowy bloger z Aska! ♥
    Będę czytać, możesz być pewna :3
    (jejku, pewnie mnie nawet nie kojarzysz, ale ja i tak się cieszę ^^)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa a pamiętać, pamiętam. Prowadziłyśmy rozmowę o tym, że ludzie są rasistami, pamiętam, że miło nam się rozmawiało. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Theme by Violett