29.11.2015

R.I.P IT OR SHIP IT - TAG



ZASADY:
Na karteczkach wypisujemy imiona bohaterów , tak żeby było ich po równo, np. 10 postaci męskich oraz 10 kobiecych. Karteczki wrzucamy do kubeczka i losujemy!Po wylosowaniu pary bohaterów musimy zdecydować, czy shipujemy im, tzn. uważamy, że tworzą zgrany duet, czy wręcz przeciwnie – ripujemy.

1. Pepper Potts (Iron Man) & Hermiona Granger (Harry Potter)
Dziewczyna, która jest bardzo mądra i kobieta, która doszła do wielkich rzeczy całkiem sama, bo pamiętajmy, że Stark nie miał zbyt dużo czasu na swoją firmę i wszystkie obowiązki spadły na nią. Czy ja wiem, w sumie to mogłyby być razem. Obydwie są przecież kobietami sukcesu, mają podobną urodę, pewnie by się razem świetnie dogadały, obie są mądre i w sumie tylko wiek tutaj przeszkadza. Ale i tak SHIP IT!

2. Tony Stark (Iron Man) & Lissa Dragomir (Akademia Wampirów)
Już na samym początku byłam przeciw i jestem dalej. Tony Stark to mężczyzna, który musi podobać się kobietą, bo tak było od zawsze i dalej będzie. Za to Lissa jest skromną królową, a zdecydowanie jest dla niego za młoda. Poza tym mają inne charaktery i nie mieliby o czym rozmawiać. RIP IT bez dwóch zdań.

3. Kaspar Varn (Mroczna bohaterka) & Nico di Angelo (Percy Jackson) 
Tak ♥ Kaspar taki niegrzeczny wampir, który w jedną noc zabił tyle osób na Trafalgar Square, zdecydowanie tworzyłby niesamowitą parę z Nico, synem Hadesa, boga śmierci. Kaspar po stracie matki według mnie był samotny, nie miał z kim rozmawiać. Tak samo było z Nico po śmierci jego siostry, odciął się chłopak od świata, więc sądzę, że oni mogli by się wzajemnie wspierać. Tyle na ten temat, SHIP IT, mogli by kiedyś zostać moim OTP xD

4. Adrian Iwaszkow (Kroniki krwi) & Paprot (Baśniobór)
Adrian ten niegrzeczny chłopiec miałby być z słodkim wiekowym jednorożcem? Nie, nigdy. Poza tym Adrian jest według mnie zbyt męski żeby być homoseksualistą, a Paprot zbyt grzeczny. Jak jednorożec dotknąłby jego rąk i zobaczył to wszystko co robił Iwaszkow to uciekłby od niego jak najdalej. RIP IT!

5. Aaron Warner (Dotyk Julii) & Bella Swan (Zmierzch)
Jeśli komuś się nie podoba Bella to od razu mówię, że musiałam też wybrać jakąś postać, której nie lubię, bo wszystkie inne są spoko. Ale wracając do tematu. Aaron już Ci współczuje, chłopie. Oni nie mogą być razem, bo on nie lubi takich bezosobowych dziewczyn, jego dziewczyna musi mieć w sobie taką ikrę. I zostańmy, więc przy tym, że Bella kocha tylko swojego Edzia. Nawet nie mieliby o czym rozmawiać. Dlaczego on musiał dostać tak beznadziejną kandydatkę? Zawsze i wszędzie RIP IT!

6. Zuzanna Pevensie (Narnia) & Mia Hall (Zostań, jeśli kochasz)
Muszę to przemyśleć. Łucja - dziewczyna z łukiem, która walczyła po stronie dobra, za Narnię, piękna kobieta, którą zachwycało się wiele osób, a taka Mia - osoba nie wyróżniająca się z tłumu, jest nieśmiała, całym jej życiem są skrzypce, nie, nie udałoby się im. Niestety RIP IT.

7. Annabeth Chase (Percy Jackson) i Natasha Romanoff (Avengers) 
Na początku pomyślałam, że nie ma takiej opcji, nigdy w życiu! Ale po zastanowieniu stwierdziłam, że dlaczego by nie? Obydwie są mądre, wysportowane i waleczne. Każda z nich ma swoją przeszłość, o której nie chcę nikomu opowiadać, to ich własna tajemnica. Wymyślają różne taktyki. SHIP IT po długim zastanowieniu, tylko wiek mi przeszkadza.

8. Violet Lee (Mroczna bohaterka) & Genialna Astrid (Gone)
  I tutaj nie wiem co mam myśleć. Astrid to mądra dziewczyna, która wszystkich poprawia, na wszystko ma pomysł, mało kiedy się myli, jest jeszcze Violet osoba, która lubi bawić się ze znajomymi, ale potrafi być też niemiła dla osób, które ją denerwują. Nie wiem do końca czemu, ale RIP IT, nie pasuje i tyle.

9. Jason Grace (Olimpijscy herosi) & Dracon Malfoy (Harry Potter) 
Nie, nigdy w życiu! Jason to grzeczny chłopiec, który jest zbyt poważny i zawsze spełnia swoje obietnice, jest również uczynny oraz nigdy się nie poddaje. Draco to krętacz, zły charakter, można go nazwać tchórzem, bo nigdy nie stanął przeciwko Potterowi sam. Chyba więcej nie muszę uzasadniać, RIP IT.

10. Magnus Bane (Dary anioła) & Owen Amstron (Posłuchaj mnie) 
 Czy tylko ja losuję takie beznadziejne pary? Magnus jest typem osoby imprezującej, która musi błyszczeć (również w dosłownym znaczeniu) w towarzystwie. Za to Owen jest typem samotnika, który do szczęścia potrzebuje tylko muzyki. Nie mieliby o czym rozmawiać, RIP IT po krótkim zastanowieniu.

Zapraszam również Was do tego TAGU, każdy może go zrobić, ja zostałam nomionowana na asku, ale postanowiłam wkleić to również tutaj. Miłego weekendu. 
Postaram się również dodać jeszcze dzisiaj recenzje książki, więc sprawdzajcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Violett